sobota 26. mája 2012

Návrat k látkovaniu


Mnoho je takých mamičiek, možno ako som bola ja asi pred cca 3 rokmi, keď som sa rozhodovala látkovať (používať moderné látkove plienky). Pred troma rokmi sami to neporadilo...nemala som dostatok odvahy? Dostatok podpory od prostredia? Môžno som nenašla rovnako zmýšľajúcu osobu v mojom okolí, s ktorou by som sa mohla zdieľať. Možno....

Pravda je taká, ze som prvorodeného nelátkovala, ale prispela som, Bohu žiaľ, tonou odpadu k zničeniu životného prostredia...použila som reklamované pampers...jednorázovky...
Áno, jednoduché...zabalenie, jednoduché poutieranie a jednoduché vyhodenie...kde?? do prírody...ktorá, ma problém s degradovaním takéhoto odpadu...
Určite ste čítali kopec príspevkov ohľadom možného vplyvu jednorázoviek na dieťa a jeho zdravie, pokožku... nehovoriac o životnom prostredí a ekológii.

Tak pridruhorodnej som už mala viac bojovnosti a šla som do toho...a NEĽUTUJEM....skôr ma mrzí, že môj syn musel byt  na papmersách...diagnostikovali nám atopický ekzém..kde? na zadočku, v záhyboch a nohách...žeby z plienok? neviem, nesúdim...no obávam sa že áno, nemusí to byť len z nich, ale určite tie nevzdušné ropné plienky k tomu prispeli...

Tak a teraz co mam doma...nevedela som kde začať, asi ako každý...no zacala som s klasickými komunistickými štvorcami, ktoré som sa naučila viazať, na ktoré som dávala PUL nohavičky. Kupovane.




Je to tu...trocha myslienok a realit..mozno zopar zodpovedanych otazok...uvidime.. tak toto je nasa vybava...rsp.dnes vyprana a povesana :-) celkom staci... neskor doplnim...

Čerstvo vyprane
vkladacka....home made
home made by zojec.. do toho vložím vkladacku....fialova vrstva je  suedocloth, stay dry - dotyková vrstva so zadočkom, príšerky oga boga je vonkajsia vstva PUL, nepremokava

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára